Voel je vrij. Groei met Obelink.
De klantenservice is het visitekaartje van ons bedrijf. Zowel voor, tijdens als na aankoop willen wij onze klanten zo goed mogelijk helpen. Is er advies nodig voor een aankoop, iets mis met een pakketje of ontbreekt er een handleiding? Wij lossen het op. Bij onze omnichannel klantenservice staat de klant altijd voorop.
Ga direct naar: Over team klantenservice Onze cultuur Uitgelichte vacatures
Op onze internationale klantenservice locatie hoor je dagelijks allerlei talen: Nederlands, Duits, Frans, Italiaans, Spaans, Engels en Pools. Doordat we webshops hebben in 7 verschillende talen, willen we ook iedereen in de juiste taal te woord staan. Je komt dus te werken in een heel divers internationaal team. Omdat er veel verschillende soorten klantvragen bestaan, kom je te werken in een gespecialiseerd team die zich bezighoudt met vragen over bestellingen & verzendingen, retouren & garantie of productadvies. Zo word je echt een specialist op jouw favoriete gebied en kun je iedere klant perfect helpen.
Begonnen als familie en dat familiegevoel overheerst nog steeds. Dat je bij ons past, het Obelink DNA hebt, is voor ons belangrijker dan een goed CV. Tientallen jaren geleden werd door oprichter Jan Obelink met slechts één vraag het Obelink DNA getoetst: “Drink je ook bier?”. We werken hard, maar we houden duidelijk ook van een feestje & gezelligheid. Spontane borrels of etentjes met collega’s, een zomer- en kerstborrel of jubileumfeesten: we verzinnen ieder jaar weer genoeg redenen om gezellige momenten met elkaar te beleven. Check op onze inspiratiepagina welke feesten er in 2023 op de planning staan.